top of page

הפוסט הכי חשוב שאתם יכולים לקרוא לגבי העסק שלכם



מקצועיות או מקצוענות? מה יותר חשוב?

חלקנו בוחרים בעולם השכירים, חלקנו מעיזים ופונים אל העצמאות. בקריירה שלנו, ישנם שלושה מישורים עיקריים אליהם אנחנו צריכים להפנות את תשומת ליבנו:

  1. מקצועיות: ללמוד, להשכיל, להתפתח מקצועית. להתעדכן בכל החידושים, לדעת לפתור בעיות וליצור את הדרך שלנו בתוך המקצוע. להתחדש, ללכת לקורסים, השתלמויות ולהבין שאנחנו ברמה גבוהה.

  2. התפתחות אישית: לראות את עצמנו לצד העסק שלנו. להבין את המשמעויות של האופי שלנו והקריירה שלנו כאשר הם הולכים זה לצד זה ולא במנותק. לבחור את הכיוון שנכון לנו. לדעת מתי הגיע הזמן לעבור הלאה. לטפל בעצמנו, לדבר, לשאול, להבין.

  3. מקצוענות: לקחת את המקצועיות וההתפתחות האישית ולבנות מהם את הקריירה החלומית שלנו-לבצע את כל מה שלמדנו

זה מאד ברור לנו שצריך ללמוד מקצוע. זה מאד ברור שצריך לטפל באני הפנימי שלנו. מה פחות ברור מאליו?

למוסדות לימודיים זה לא ברור שצריך גם לדעת איך לנהל עסק, איך ליצור מערכות יחסים עם לקוחות וספקים, איך להבין את משמעות השיווק והמכירות בעסק שלנו, איך להתמודד עם דילמות וקשיים, מה זה אומר להיות בעל עסק בישראל...

ידע מקצועי לבדו אינו מספיק. הכלים הניהוליים שמבדילים בין בעל עסק לבין איש עסקים הם אלו שעושים את ההבדל.

עשרות אלפי עסקים בארץ נסגרים בשל כשלים ניהוליים. רובם ממש טובים במה שהם עושים, ועדיין לא מצליחים להמנע מרוע הגזירה.

עד שלא יהיה שינוי בתכניות הלימודים, והמקצוענות, זו שמאפשרת לנו לראות את העסק שלנו ב 360, נצטרך ללמוד את הכלים הללו לבד ולהקיף את עצמנו במערך תמיכה שיסייע לנו לעבור את המשוכות אותן מביא העסק וההתמודדות היום יומית.

אני לא מחכה ליום הזה. אני כבר כאן לרשותכם. להפוך את המילים שיווק ומכירות לחברות ולא לאויבות. ליצור מפגשים שיתנו את הבמה למה שצריך באמת לעסק ולעצמנו. להיות זו שנותנת נקודת מבט חיצונית ואומרת לכם מתי אתם תלמידים כרוניים ומתי הגיע הזמן לממש את כל הידע האדיר הזה.

הקיפו את עצמכם באנשים המשקפים לכם את המצב הקיים ותנו להם לעזור לכם להגיע לאידאל. אל תהפכו להיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה. צרו סטטיסטיקה חדשה!


35 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page